Parodontologická ordinace a dentální hygiena

Nabídka služeb

Stomatologie

Stomatologické ošetření poskytujeme jen již registrovaným pacientům.
Věnujeme se plnému spektru úkonů s důrazem na prevenci a profylaxi dutiny ústní. V protetické sanaci upřednostňujeme CAD/CAM technologie, v konzervační sanaci leštěné neiatrogenní výplně.

Parodontologie

Provádíme detekci parodontálních patogenů dle stěrů z parodontologických kapes, chirurgickou terapii, terapii laserem při léčbě parodontitis, plastiky gingivy a štěpové operace, udržování stabilizovaných stavů po léčbě a prodloužení životnosti zubů pravidelnými návštěvami.

Dentální hygiena

Dentální hygienistka je členem moderního stomatologického týmu, který komplexně pečuje o zdraví Vašich zubů. Jejím cílem je preventivně zabránit veškerým problémům v dutině ústní a vyléčit či zastavit již vzniklá omenocnění. Zabývá se zejména prevencí kazu, prevencí a léčbou zánětu dásní a parodontitis. I zdánlivě čisté zuby a dásně je potřeba alespoň jednou za čas profesionálně vyčistit. Zuby používáme denně a pravidelnou péči si určitě zaslouží. Diplomovaná dentální hygienistka je v naší republice stále spíše novým a ne moc známým oborem, který je však v zahraničí už po mnoho let zcela běžný.

Poskytovaná péče

• Vstupní komplexní vyšetření celého chrupu a měkkých tkání (anamnéza, stav chrupu, úroveň ústní hygieny, parodontologické vyšetření, stanovení léčebného plánu)
  • Řešení problémů s krvácením a zánětem dásní, s parodontitis a zvýšenou kazivostí
  • Instruktáž - volba vhodných pomůcek a nácvik čištění zubů s kartáčky a individuální metodou
  • Odstranění zubního kamene (kyretáže, ultrazvuk)
  • Odstranění pigmentací z povrchu zubů - depurace (leštění), Air-Flow (pískování)
  • Zviditelnění a odstranění mikrobiálního povlaku (plaku)
  • Léčba parodontitidy systémem Vector
  • Ordinační a domácí bělení, bělení laserem
  • Aplikace ozdobných šperků na zuby
  • Analýza bakterií v parodontálních kapsách (chobotech)
  • Zhotovení rentgenových snímků
  • Ošetření citlivých krčků
  • Pečetění rýh na kousacích ploškách zubů (preventivní výplně)
  • Profesionální fluoridace
  • Pravidelné kontrolní prohlídky (tzv. recally)

Nabízíme sortiment zubních výrobků, kterým důvěřujeme (klasické zubní kartáčky, dětské kartáčky, prsťáčky, mezizubní kartáčky, jednosvazkové kartáčky, kartáčky na čištění zubních náhrad a orthoaparátků, zubní nitě, Superfloss, fluoridové gely, podpůrné desinfekční gely a výplachy, zubní pasty, škrabky na jazyk).